... pro všechny, které chtějí vědět co jsem ušila, a kterým nejsem schopna poslat fotky..

pátek 21. dubna 2017

Obal na podložku - YOGA MAT BAG

Na tento nápad mě přivedla má drahá přítelkyně, velké tašky budou dobré na věci na cvičení :)), ještě by to chtělo obal na podložku. 
Nevím jak vypadá podložka na cvičení :)), nemám to doma! 
Začala jsem pátrat a zjistila, že obal na podložku je in, že některé jsou skutečně umělecké dílo. A tak se zrodila první testovací verze,tedy  tu první dostala drahá přítelkyně, ale ta má ještě své mouchy,  já Ti jí opravím :)).

Válec,velikost pro šíři podložky 81-82 cm.




 Průměr dna cca 15cm, dno je vyztužené a prošité.

 Nahoře zavírání na sňůrku  - stažení s brzdičkou. Posuvný popruh přes rameno.
Podložku nemám, vypnila jsem stočenou dekou, těch mám dost, proto i ten tvar nic moc.
No tady se opravdu může jeden vyřádit, přidáme kapsičky, sešijeme barevné proužky, no máte se na co těšit.:))).

Žádné komentáře:

Okomentovat