... pro všechny, které chtějí vědět co jsem ušila, a kterým nejsem schopna poslat fotky..

čtvrtek 29. listopadu 2018

A trochu vánočního tvoření.

Minulé vánoční drobnosti nějak zmizely, tak tu máme další. Tyhle malé "nesmysly" mě baví, pověsíme na větev, připneme na dárek, dozdobíme věnec, no prostě vánoce jsou opravdu za dveřmi, u nás už i na dveřích a oknech :)).Jsem v předstihu? Né, ještě šiju :)))


Hvězdičky a srdíčka k zavěšení.

Prairie Point Star Ornament, tak se to jmenuje v originále, no je to takový "větrník" poskládaný  z vánočních látek, pověsila jsem ho do okna, ale může být i v prostoru, krásně se otáčí.


Stříbrná sada na přání.

Andílek. Pokaždé před vánoci udělám andílka, a pokaždé u nás nevydrží ani do štědrého dne, prostě si najde náhradní rodinu. A mám pocit, že takto dopadne i tenhle stříbrný. Jen nevím, kdo přijde první :))

Žádné komentáře:

Okomentovat