... pro všechny, které chtějí vědět co jsem ušila, a kterým nejsem schopna poslat fotky..

pátek 13. prosince 2019

Batůžkování IV. a V.

Tak a pro letošek poslední batůžky. 
Do Štědrého dne zbývá 10 dní, vše co jsem slíbila, jsem dodala a těď už musím jen zabalit dárky, nazdobit stromeček.
 /No, někdo  už má nazdobeno 😲, když mi Toníček /vnuk/ tvrdil, že už mají, tak jsem mu moc něvěřila, moc se na Ježíška těší, ale na dotaz, jak to tedy mají, jsem se dozvěděla: "Dala jsme za něj šest stovek, tak ať si to užijou"./  Má pravdu, taky asi brzo nazdobím. Jo a v bulváru jsem četla, že celebrity už taky mají nazdobeno😀.
Ale zpět k batůžkům: kočárkovina, pevné popruhy s regulací délky, kapsa na zip.


Tenhle je o trošku menší, je pro menší slečnu :)).
Stromeček ještě nemám, ale balkon už jóóó.

Žádné komentáře:

Okomentovat