... pro všechny, které chtějí vědět co jsem ušila, a kterým nejsem schopna poslat fotky..

čtvrtek 19. listopadu 2020

Vánoční dárky

 Tak pro letošek trochu praktické dárky. Asi to bude všechno co budu nadělovat, tedy praktické a šité. Kdy něco otevřou se neví a vzhledem k tomu, že jsem s přestihem objednala pár, opravdu pár jako 2 dárky z jednoho obchodu začátkem listopadu a dnes mi sdělili, že doručí, ale neví kdy, mají toho hodně a doba doručení se prodlužuje až na 20 dní 🙈, tak doufám, že do vánoc dorazí.

 Závěr: zvýšuji aktivitu a prostě si nějak poradím.  

Utěrky: bavlna - vaflovina, velikost cca 48 x 50 cm, poutko na zavěšení. Původně jsem chtěla vánoční motivy, ale byl o ně takový zájem a dovezlo se toho tak málo, že jsem ráda alespoň za tyhle.






 

Žádné komentáře:

Okomentovat